marți, 3 noiembrie 2015

Un mod simplu de implinire a dorintelor tale



Am scris mereu despre afirmatii si revin asupra lor, pentru ca va ajuta sa va indepliniti dorintele, daca aveti vointa si credinta.
Vor veni ganduri care vor incerca sa va opreasca, dar cu timpul acestea vor disparea, luand locul cele care va ajuta in implinirea dorintelor. Nu e greu deloc, daca iti doresti ceva cu adevarat.


1.Scrii pe o foaie de hartie tot ce-ti doresti; 

2.Faci o lista pe care sa o porti cu tine si o alta o lasi pe noptiera. 
3.Este foarte important sa o citesti seara, inainte de culcare, iar in timpul zilei, ori de cate ori simti nevoia; 
Nu te gandesti cum, de unde, in ce fel… Doar o citesti si ai incredere deplina in Divinitate. 
FOARTE IMPORTANT: LA SFARSITUL LISTEI ADAUGI URMATOAREA FRAZA: ADUC MULTUMIRI CA ACESTEA SE MANIFESTA ACUM SUB GRATIE INTR-UN MOD PERFECT.


PROSPERITATE 

Spirit Infinit deschide calea abundentei pentru __________ (numele tau). 
El/Ea este un magnet puternic pentru tot ce-i apartine de drept Divin. Rezervele mele vin de la Dumnezeu si o surpriza financiara mare se indreapta acum spre mine, pe cai perfecte. (cand simti ca esti limitat/a financiar) 
Acesti bani _______ (suma) sunt binecuvantati si se intorc la mine de 100/1000/10000 de ori. (cand ai senzatia ca ramai fara bani, cand cumperi sau platesti ceva) 
Invoc legea acumularii. Sursele mele vin de la Dumnezeu, iar acum vin tot mai multe si se strang sub gratie. 
Sursa mea vine de la Dumnezeu si portmoneul meu nu poate fi niciodata golit. Cum ies banii din el, se intorc imediat. 
Este mereu plin de abundenta, sub gratie, pe cai perfecte. Cheltuiesc banii sub inspiratie directa, intelept si fara teama, stiind ca sursa mea e fara sfarsit si imediata. 
Aduc multumiri ca milioanele care sunt ale mele prin drept Divin, vin acum cu duiumul si se ingramadesc sub gratie pe cai perfecte. (cu aceaste afirmatii imaginea zgarceniei si a economiei dispare pentru ca ele dau sentimentul de abundenta, lasand sursele in seama Inteligentei Divine)


AJUTOR PENTRU VANZAREA-CUMPARAREA UNUI APARTAMENT - CASE - MASINA 

Binecuvantez apartamentul meu, sunt sub gratie, asteptarea vanzarii/cumpararii o numesc succes si vanzarea/cumpararea acestui apartament este dreptul meu Divin. Multumesc. Spirit Infinit, deschide-mi calea catre cumparatorul apartamentului meu! Aduc multumiri ca acest apartament al meu este acum vandut persoanei sau persoanelor drepte pentru pretul drept, aducand satisfactia perfecta. Spirit infinit, deschide drumul pentru casa (apartamentul) meu de drept Divin! Aduc multumiri ca aceasta se manifesta acum, sub gratie, intr-un mod perfect.

GASIREA UNUI LOC DE MUNCA

Spirit Infinit, deschide drumul pentru slujba mea dreapta! Arunc povara lipsei unui loc de munca Dumnezeului din mine si sunt liber/a sa am un loc de munca si sa prosper. Aduc multumiri ca primesc dorinta dreapta a inimii mele. Intr-o maniera usoara si relaxata, intr-un mod sanatos si pozitiv, am o munca minunata, aduc servicii minunate, pentru o plata minunata. (functioneaza foarte bine si cand muncesti mult la serviciu si nu esti multumit/a de salariu) Intr-o maniera usoara si relaxata, intr-un mod sanatos si pozitiv, am o afacere minunata, ofer servicii minunate, pentru o plata minunata. (cand vrei sa ai o afacere de succes si sa ai clienti multi).


Ceea ce Dumnezeu a facut pentru altii, El face acum pentru mine mai mult. (cand simti ca esti cuprins/a de invidie, cand observi ca tu ai probleme si cei din jur o duc bine, iar acest lucru te deranjeaza)

Zidurile lipsei si intarzierii se naruie acum si intru in tara fagaduintei mele sub gratie. (cand simti ca traiesti in trecut, te plangi tot timpul de necazurile tale si esti descurajat sa schimbi ceva). 

Neasteptatul se petrece, binele meu aparent imposibil se intampla acum. (este foarte puternica cand mintea rationala iti spune in continuu: nu se poate… nu se poate… nu se poate).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.