miercuri, 29 august 2018

Rugaciune speciala = implinirea unei dorinte


"Bucura-te Maria, cea plină de har, Domnul este cu tine, Binecuvântată ești tu intre femei și binecuvântat este rodul pântecelui tău, Iisus. Sfânta Maria, Maica lui Dumnezeu, roagă-te pentru noi păcătoșii, acum și în ceasul morții noastre Amin " (Aici spune dorinta ta).

Tatăl nostru care ești în ceruri, așa cum ai mers pe jos în casa mea, Te rog să iei toate grijile mele, boli, temeri și Te rog protejeaza-i pe părinții mei, frații și surorile, pe copiii mei, prieteniii mei și toata familia mea, în numele lui Iisus! Amin. Dacă Dumnezeu este pe primul loc în viața ta, opreste-te din ceea ce faci si trimite acest mesaj, astfel că toți prietenii tăi sa poata primi această binecuvântare azi. Acolo nu este tăcere in puterea lui Dumnezeu care înțelege si tristețe si știe valoarea lacrimilor. Dumnezeu să binecuvânteze mâinile celui care a deschis aceasta postare, de asemenea, sa ilumineze ochii celor care o citesc și sa umple cu dragoste și binecuvântări pe oricine iti este aproape. Alege 12 persoane care să primeasca aceasta rugaciune! Îngerii au aflat că te lupți cu ceva, ei spun ca greul a trecut deja! Reține că în seara asta vor fi rezolvate două probleme din viața ta și vei primi ajutor. Maine va fi cea mai bună zi a tuturor. Vă las 12 îngeri, cate unul pentru fiecare lună a anului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.