joi, 3 decembrie 2015

Rugaciuni speciale catre ingeri


Rugăciune pentru vindecarea relaţiilor de familie

Doamne Dumnezeule,Ştiu că celălalt membru al familiei mele şi eu avem amândoi îngeri păzitori. Îi rog pe aceşti îngeri păzitori să ne ajute să ne vindecăm problemele şi neînţelegerile. Vă rog, ajutaţi-ne să ne eliberăm de orice mânie sau neiertare. 

"Fie ca toate efectele greşelilor noastre să se risipească şi să fie uitate deoricare dintre cei implicaţi. Te rog, ajută-mă să las deoparte orice judecată faţă de mine sau faţă de alţii. Te rugăm ca îngerii noştri păzitori să ne dea cât se poate de limpede îndrumările tale, ştiind că voia ta pentru noi e pace. Mulţumesc.

Rugăciune pentru vindecarea unei neînţelegeri

Dragi îngeri păzitori ai lui numele......... am inima grea de suferinţă, supărare şi vinovăţie. Vreau să fiu sigur că mă port bine cu ei şi mă rog la voi pentru ajutor şi îndrumare. Vă rog să vorbiţi cu numele.......şi să o ajutaţi pe numele.......... să mă înţeleagă mai bine. Vă rog să ne ajutaţi să trecem peste mândria şi orgoliile noastre şi să ne exprimăm adevărata iubire reciprocă. Vă cer ajutorul pentru a aduce pace în această situaţie. Vă mulţumesc. Amin.

Rugăciune pentru vindecarea de poftele nesănătoase 

Dragi îngeri,va rog să mă înconjuraţi cu darul vostru vindecător şi să mă ajutaţi sa imi vindec poftele pentru alimentele şi băuturile nesănătoase. Vă rog să mă ajutaţi să scap de pofta pentru substanţe toxice şi să mă ajutaţi să fiu motivat să trăiesc şi să mă hrănesc sănătos. Vă rog să mă călăuziţi atunci când cumpăr, prepar şi mănânc alimentele şi să mă îndrumaţi cum să trăiesc fără să poluez propria fiinţă şi lumea noastră. 
Cu multă dragoste şi recunoştinţă, vă mulţumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.