sâmbătă, 24 noiembrie 2018

Cum puteti scapa de energii si entitati negative



In cartea "Integrarea sufletului" de Sal Rachele, la pag. 197 capitolul "Vindecarea de entitati negative" spune asa; "In numele puternicei prezente Eu sint a lui dumnezeu (maestrul Ramtha spune prin domnul dumnezeul fiinte mele) cer ca toate energiile formele-gind si entitatile negative asociate cu acesta persoana sa mearga in lumina in acest moment. Va iert va binecuvintez si va eliberez in lumina. mergeti in pace. Kadoish, kadoish, kadoish, adonai tsebayoth. S-a facut, s-a facut, s-a facut!" 


La pg. 198 in capitolul "Protectia psihica si spirituala" spune asa; Invoc acum lumina aurie radianta si plina de iubire a lui dumnezeu (maestrul Ramtha spune; Sint plin de puterea radianta a spiritului sfint) ca sa vindece sa curete si sa purifice fiecare celula din corpul meu. Cer puterea si protectia luminii pline de iubire a lui dumnezeu sa imi umple aura si chakrele. Cer ca in spatiul meu sa fie lasate numai acele energii, forme-gind si entitati care fac parte 100% luminii plina de iubire a lui dumnezeu. Trebuie sa plece imediat si permanent. Iti multumesc iubite dumnezeu, tata/mama pentru aceasta protectie"Iisus spunea; Cere si ti se va da, considera ceea ce ceri ca fapt deja implinit. Maestrul Ramtha spune la fel. deja s-a implinit nu-i dai cimpului cuantic alta alternativa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.