duminică, 7 aprilie 2019

Cum se poate utiliza flacara violet ?


Flacara Violet sau Argintiu Violet poate fi chemata, utilizata oricand si oriunde. Ea este o energie si ca orice energie are Inteligenta proprie" ea stie DEJA " ce are de facut.
De mica am fost o crestina practicanta...pe urma am devenit Maestru Reiki, Karuna, Shambala....etc., dar, cu ajutorul Flacarii Violet am reusit si consum, sa ard, sa vindec si sa transmut, cat nu am reusit in 40 de ani. Flacara Violet vindeca si transmuta, dar....transformarea tuturor energiilor negative o face Energia de Lumina Alb Diamant ...Energia Pura de Lumina.
Dupa ce lucrati cu Flacara Violet, invocati si Flacara Alba,pura pentru trasformarea lor. Eu personal, nu trimit in pamant energiile negative pe care le descarc, deja mama Gaia este umpluta cu reziduri si nici in Univers , caci nu au gresit galaxiile pentru mine....Eu le curat , vindec , le transmut cu ajutorul Flacarii Violet dupa care invoc Flacara Puritatii sa le trasforme imediat in Lumina, fara a afecta alte realitati, dimensiuni , entitati de Lumina. Fiecare va lucra asa cum va crede de cuviinta. 
Sunt sigura ca odata inceputa lucrarea ....Inteligenta Divina va indruma fiecare individ spre Binele lor cel mai Inalt pe calea sigura si buna pentru cea mai buna versiune a fiecaruia.
Lumina pura,adanca compasiune si iertare totala fiecaruia.Cu drag, Rozalica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.