marți, 30 aprilie 2019

Rugaciune pentru protectie divina


Doamne, îţi mulţumesc pentru protecţia Ta Divină. Simt până în adâncul sufletului meu că mă aperi şi mă protejezi de tot ce este negativ şi de tot ce nu am nevoie. Eşti alături de mine la fiecare pas şi la fiecare experienţă.

Doamne, ajută-mă în continuare şi păzeşte- mă de tot ce nu am nevoie şi de tot ce nu este al meu.

Toate informaţiile pe care le primesc alege-le cu Înţelepciunea Ta şi lasă- le doar pe cele care am nevoie să le folosesc. 


Îngeraşii Tăi şi Arhanghelul Mihail cu sabia lui de lumină să îmi fie pază la sufletul meu.

De asemenea, Doamne, apără şi protejează al meu suflet care este atât de căutat şi uşor de obţinut. Reîntregește-l şi dăruiește mi-l înapoi exact aşa cum a fost atunci când am venit pe Pământ, pur şi  întreg.

Ştiu că majoritatea oamenilor îşi vând sufletul dar eu Doamne, am nevoie de el pentru a-mi trăi viaţa pe Pământ. Protejează-l de tot ce e rău şi negativ.

Îţi mulţumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.