duminică, 12 mai 2019

Ajutor pentru un loc de munca potrivit


Dragă "Formula AS",

Cuvintele îmi sunt prea sărace, în comparaţie cu darul pe care l-am primit de la Bunul Dumnezeu, nu­mă­rându-mă printre cititorii dvs., pentru ca astfel să fac cunoscută o minune a Sfântului Nec­ta­rie.

Am terminat o şcoală cu profil sanitar, mai spre în­ceputul toamnei vieţii mele, iar o parte dintre apropiaţi îmi spuneau că nu mai am nici o şansă să reuşesc să-mi găsesc de lucru. Un timp, am izbutit, totuşi, să am un loc de muncă, dar calvarul şi umilirea la care am fost supusă m-au făcut să-mi dau demisia, unul dintre mo­tive fiind acela că şeful meu mi-a spus să vând me­di­camente expirate pacienţilor, iar eu nu pot să accept lucrul ăsta. Au fost zile în care am ajuns la cele mai gre­le momente. Nu ştiam unde să mă duc şi la ce uşă să bat, ca să îmi pot găsi un loc de muncă, pentru a pu­tea pune pe masă o bucată de pâine. Dar ceva mi-a lu­mi­nat viaţa şi mi-a dat pu­tere să mă ridic: rugăciunile.

Cu ajutorul rugăciunilor către Sfântul Nectarie, Sfânta Cuvioasă Parascheva, Sfântul Mina şi, nu în ultimul rând, către Măicuţa Domnului, do­rin­ţa mi-a fost ascultată şi mi-am găsit un loc de muncă, alături de nişte oameni minu­naţi.
Într-o noapte, l-am visat pe Sfântul Nectarie, spu­nân­du-mi să nu-mi fie frică, pen­tru că el este alături de mine! L-am întrebat cum se poate una ca aceasta? Răspunsul Său a fost: "Tu Mă porţi tot timpul cu tine în buzunarul hainei tale". Într-adevăr, eu am o iconiţă a Sfântului Nectarie, pe care o port mereu, dar n-am crezut nicio­dată că ea îmi va deschide uşa spre bună­tatea lui. A­cum, când dorinţa mi s-a împlinit, spun cu mâna pe inimă că rugăciunea este fapta cea mai mare a omului. Îl simt mereu pe Dumnezeu că este cu mine. Rugă­ciunea mea a fost ca un strigăt de durere, de aju­tor, şi el a venit.
Suntem săraci sufleteşte, dar rugăciunea ne umple su­fletul de speranţă, de putere, iar cel care ne aude ru­gă­ciunea este "Soarele cel mai presus de soare: Dum­nezeu".
Dacă un om se roagă o singură dată, se "hrăneşte" numai o singură dată, dacă se roagă întotdeauna, se "hră­neşte" toată viaţa.
Dragi cititori, miracolele rugăciunii chiar există şi stă în puterea noastră să constatăm că ele se înfăp­tuiesc, dacă ne rugăm şi postim.
MARIANA -sursa Formula As

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.