duminică, 23 iunie 2019

Cand prietena cea mai buna iti fura iubitul


Acum 3 ani, am facut o greseala mare, gresind fata de cea mai buna prietena a mea. Suntem prietene de la 5 ani, si ne-am ajutat tot timpul, iar lucrurile au mers foarte bine intre noi. La un moment dat, a aparut un baiat in viata ei. A inceput sa vorbeasca tot mai putin cu mine, si incepeam sa ma simt neglijata, pentru ca nu aveam amici. A dat Domnu sa se intample, ca prietena mea sa plece in alt oras, sa sustina examenul de admitere la facultate. Si eu dadeam examen, asa ca eram ocupata cu invatatul. Aveam cateva carti imprumutate ei, si a trebuit sa le iau. Am sunat-o si mi-a spus ca e pe drum, in tren, si sa ma duc eu acasa la prietenul ei sa le iau. Aveau obiceiul sa studieze impreuna. Mi-a dat adresa, si m-am dus cu gandul sa iau cartile sa pot studia. In fata portii m-a intampinat prietenul ei, care mi-a zambit usor, si m-a invitat in casa. Stia pentru ce am venit, dar cum era frig afara, m-a invitat la un ceai cald. Si asa, putin cate putin, am inceput sa discutam despre una, despre alta. Fara sa ne dam seama, a trecut timpul, si afara era noapte. Ora 12:00 noaptea. Mi-a spus ca e prea tarziu si viscol sa ma duc acasa, asa ca pot dormi la el. Am acceptat, pentru ca avea destule camere. Asta a fost in prima zi. Dimineata, cand am plecat cu cartile, de data asta m-a invitat el sa trec pe acolo. Am fost bucuroasa ca am cartile, si ca prietena mea e pe maini bune; parea de treaba baiatul. In drum spre casa, o tiganca cu 3 copii dupa ea, mi-a spus "Aoleu, copila, te indragostesti de cine nu trebuie". M-am oprit, curioasa, si am intrebat-o la ce se refera. Si uite asa, a inceput sa spuna tiganca despre descantece, despre farmece. Eu nu credeam in asa ceva, dar am zis sa incerc. Mi-a facut tiganca farmece sa se indragosteasca acel baiat de mine. Toata ziua am invatat, si am uitat de intamplare. Seara, baiatul ma suna, si ma intreaba daca mai vin pe la el. Ma scuz ca nu am observat trecerea timpului, si spun ca o pauza dupa invatat nu ar strica. S-a decis sa vina sa ma ia el cu masina.

Si asa, iar ne-am intins la un ceai cald si povesti. La un moment dat, seara, cand era doar lumina de la focul din semineu, care ii lumina usor fata, i-am spus "Eu sunt singura femeie pe care o vei iubi toata viata". Si de atunci... s-a produs inevitabilul; stiti ce a urmat. Am tradat-o pe cea mai buna prietena a mea. A trebuit sa ii spun. Baiatul tot ma suna, dar eu nu mai vreau sa aud de nimeni. Parca e vrajit de mine. Nu stiu cine e de vina, ca am fost eu o fire slaba, ca a fost un moment de slabiciune. Am avut o tentativa de sinucidere; nu am reusit, pentru ca nu am avut curaj. Eu nu prea cred in vrajitorii, si cred ca a depins mai mult de noi, ce s-a intamplat.

Acum, sunt singura, fara sperante de viata, fara prieteni, fara nimic; am picat examenul la facultate; vad departe, o luminita, pe care vreau sa o cresc cate putin, cu visele mele de alta data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.