miercuri, 3 august 2016

Ce vor femeile ?


   Ce vor femeile? Vor să fie iubite, vor să se simtă iubite, vor să fie apreciate, vor să fie fericite.
   Dar nu au înţeles câteva lucruri extrem de simple. A căuta fericirea în exterior este eşec din prima. A-ţi căuta şi a-ţi condiţiona fericirea de cineva este automat un eşec. Indiferent că este vorba de soţ, copii, ce vreţi voi.
   Fericirea trebuie să o găsiţi în voi!
   Iubirea noastră, a bărbaţilor este un surogat ce înlocuieşte Iubirea divină.
   Si de aceea suferiţi..

Apropo de femeie si de pierderea de suflet. Aveti o tendinta extraordinara sa va pierdeti sufletele. Sunteti victime sigure. Totul pleaca din nevoia voastra de a iubi si de a fi iubite. Drept urmare va dati sufletul pentru orice, pentru oricine, pentru toate prostiile.Aveti grija de sufletele voastre! Pentru ca numai sufletul va poate ajuta in evolutia voastra spirituala. Trebuie sa intelegeti ca poti sa-i ajuti pe altii daca tu esti destul de puternic sa o faci.Noi toti ne aflam in situatia in care ne luptam cu valurile vietii din mijlocul oceanului. Daca incerci sa salvezi pe cineva poti sa te ineci. Iesi la mal, fii bine ancorat acolo si de aici poti salva pe oricine, indiferent cat de mare este.

"Cauta acel lucru pe care gasindu-l te-ar putea face sa renunti la orice altceva". Si asta va sfatuiesc si pe voi, sa cautati. Puneti-va ca obiectiv sa fiti fericite si viata va va duce acolo. Fericirea este o stare. Poti fi fericit mancand o bucata de paine si nefericit mancand icre negre! Poti fi fericit privind muntii dintr-un cort si gol in palatul tau de aur... Si atunci de unde vine fericirea? Din a fi in comuniune cu Dumnezeu, din a fi in Dumnezeu.


Scoala aceasta a vietii este facuta pe principiul oglinzii! Nu am zis-o eu. Este facuta pe principiul atractiei. Atragi persoanele cu care rezonezi. Daca eu ma supar pe un lucru inseamna ca in mine exista acel program si ca de fapt ceea ce s-a intamplat afara l-am atras pentru ca rezonez cu el si in realitate am facut asta. Acesta este de fapt principiul descris in Biblie. Tot ce va spun eu o sa gasiti daca vreti in citate. "Cui ii e frica ca-si va pierde sufletul, il va pierde". Frica din sufletul tau determina pierderea sufletului in exterior. Cui ii va fi frica ca...se va intampla. Noi, prin ceea ce avem in sufletul nostru, determinam ceea ce este in exteriorul nostru. Si de aceea este foarte important ce este in mine si pot sa aflu ce este in mine prin intermediul exteriorului. Nu am alt mecanism. Ce, imi trebuie cumva o lupa sa ma uit in sufletul meu? Imi dau seama dupa ce intalnesc in jurul meu. Pentru ca aceea atrag.   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.