duminică, 4 iunie 2017

Rugaciunea secreta pentru binecuvantare



Tatal meu

Este o rugaciune pe cat de veche, pe atat de necunoscuta. 
Puterea ei este fantastica, pentru ca rugaciunea adresata Tatalui este doar pentru voi, iar binecuvantarea Lui se va rasfrange doar asupra voastra. 

Cum se spune: “Tatal meu care esti in ceruri /Sfinteasca-se numele Tau, / Vie imparatia Ta, faca-se voia Ta / Precum in Cer, asa si pe Pamint. / Painea mea cea spre fiinta / Da-mi-o mie astazi / Si imi iarta mie greselile mele/ Si ma ajuta si pe mine ca sa le iert gresitilor mei / Si nu ma duce pe mine in ispita / Ci ma izbaveste de cel viclean / Si ma apara de cel rau / Ca a Ta este Imparatia, Slava si Puterea, Marirea,Iubirea si Averea / Si acum si in vecii vecilor, de-a pururea / A Tatalui si a Fiului si a Sfantului Duh / Amin”.

Cand se spune <Tatal meu> si cand se spune <Tatal nostru


>Este simplu. <Tatal meu> se spune atunci cand faci ritualul pentru tine personal, iar <Tatal nostru>, atunci cand il faci pentru altcineva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.