luni, 27 noiembrie 2017

Intervenţiile îngerilor în dragostea dumneavoastră


Îngerii ne pot ajuta să-ne vindecăm problemele privind relaţiile, dacă le cerem ajutorul. Chemaţi-vă în gând îngerul păzitor al dumneavoastră sau al celeilalte persoane din relaţia dumneavoastră şi veţi fi martorii minunilor care vor avea loc.

Să găsim o nouă iubire

O femeie cu numele Beth i-a rugat pe îngeri să o ajute să-şi găsească bărbatul potrivit ("Mr. Right") şi ei s-au apucat imediat de treabă ca peţitori cereşti. 

Ea mi-a spus următoarea poveste despre cum au ajutat-o îngerii să-şi vindece viaţa şi dragostea:

Nu m-am gândit niciodată cu adevărat la îngeri, dar într-o zi te-am auzit, într-o emisiune radio că trebuie să chemi îngerii în ajutor. Şi m­-am gândit să încerc. I-am întrebat dacă m-ar putea ajuta să-mi găsesc bărbatul potrivit. În mai puţin de o săptămână, am întâlnit un bărbat minunat. Ne-am potrivit perfect, din prima clipă. Cred în el şi sunt convinsă că şi el crede în mine. Scopurile şi lucrurile pe care le avem în comun sunt extraordinare. Aşadar, nu mai e nevoie să spun că îi văd altfel pe îngeri. Am început să cer mai des ajutorul îngerilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.