joi, 1 februarie 2018

Afirmatie pentru gasirea unui loc de munca potrivit


Nu trebuie să muncesc din greu pentru a căştiga bine

ANGAJARE

Mă angajez în gănduri pozitive


Mă folosesc de Sinele meu Superior, iar acesta se foloseşte de mine.
Energia spiritului meu este delicată, sublimă, strălucitoare, puternică şi frumoasă. Ea mă binecuvantează, ajutăndu-mă să mă simt împlinit prin a ceea ce fac. Fiecare zi este nouă şi diferită de cele de dinainte.Renunţ la luptă pentru supravieţuire şi descopăr că sunt hrănit, îmbrăcat, găzduit şi iubit într-o manieră care mă împlineşte.Mi se pare normal să am bani fără a munci din greu pentru ei. Consider că merit să mă bucur de un venit ridicat fără a mă lupta cu competiţia sau cu traficul pentru a-l obţine. Îmi
ascult intuiţia superioară şi inima în tot ceea ce fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.