joi, 1 februarie 2018

Daca stii sa ceri sufletul pereche, il vei avea


Toti ne dorim in viata "sufletul pereche" in iubire. Este usor sa il ceri ingerilor, care vor fi bucurosi sa te stie fericit sau fericita, alaturi de cineva care te iubeste cu adevarat.

Ce ne poate ajuta

1.O lumanare roz (romantism) sau rosie (pasiune) aprinsa in zilele in care este luna plina sau noua, va face ca energia transmisa in Univers, sa ne implineasca dorinta.

2.Scrieti clar cum trebuie sa fie barbatul dorit. Nu e de ajuns sa spunem "sufletul pereche" si gata. Trebuie sa stim cum il vrem, asa cum cumparam o pereche de pantofi care sunt frumosi si ne fac placere sa ii purtam. Pe o bucata alba de hartie, simpla, se scrie asa, "Imi doresc un barbat brunet, ochii albastri, inalt, inteligent, frumos, bun la suflet, varsta, etc." Nu va temeti sa cereti exact, ce vreti, asa cum stiti ce pantofi vi se potrivesc din magazin.

3.O rugaciune de multumire catre Dumnezeu si ingeri pentru iubire si casatorie, va ajuta mult pentru ca rugaciunea este energie pozitiva care contribuie la indeplinirea dorintelor.



Aveti rabdare, pana la indeplinirea dorintei. Amintiti-va ca si pantofii adorati de dvs, au avut nevoie de timp, sa fie confectionati pana au ajuns in dulapul dvs.

Am scris acest articol, pentru ca mi se solicita cel mai mult in emailuri, ajutor pentru iubire. Insa daca nu ascultati ce va invat, nu mai cereti ajutor, cel mai mult m-a socat o doamna, care plangea ca e singura si dupa ce i-am spus ce sa faca, mi-a zis  ca e greu, nu se poate ceva mai usor, nu are timp, etc. Ei, bine...NU...nu voi cere eu cerului ce aveti voi nevoie si nu voi depune efort in locul vostru. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.