vineri, 2 februarie 2018

Pentru cand ai migrene

Sunt minunat aşa cum sunt în momentul prezent


Aprob ceea ce văd la mine

Unul din tiparele mentale care generează migrene este nevoia de a ne dovedi siguri că am greşit. Cu prima ocazie în care ai o durere de cap, întreabă-te:
‘ În ce fel mă dezaprob? Ce lucru pe care l-am făcut recent mi-a trezit dezaprobarea?” Personal, am învăţat să îmi ascult dialogul interior. Ori de căte ori îmi trec prin minte gănduri negative care îmi spun că nu sunt suficient de bună sau că am greşit, îmi recunosc vechile tipare inoculate în copilărie şi mă adresez plină de iubire copilului din interiorul meu. În loc să mă critic şi să mă acuz,optez pentru gănduri pozitive de aprobare .Dacă devin conştientă de o
situaţie dificilă,încerc să o privesc dintr-o perspectivă diferită. Mă aprob pe mine însămi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.