miercuri, 29 martie 2017

Ce inseamna cand incepe cearta dupa o vizita ?


Multi dintre noi se bucura cand cineva ne viziteaza, nu ? Insa, se intampla de multe ori dupa plecarea persoanei sa inceapa brusc certuri, o energie negativa apasatoare care strica toata atmosfera din casa. Aflati ca ati fost vizitat de un vampir energetic, care se hraneste tocmai cu energia din casa si lasa in urma ramasitele lui, adica tot ce poate fi mai rau. Daca persoana care v-a vizitat este pesimista din fire, se crede o victima a sortii sau va invidiaza pentru ceea ce aveti in viata, sa fiti siguri ca demonul vrajbei si a certurilor tocmai a ramas agatat de voi prin persoana care transmite toate aceste energii negative.



Cum se rezolva ? 
1. Intai tamaiati toata casa sau folositi betigase parfumate daca aveti.
2.Chemati pe arhanghelul Mihail in felul urmator " Arhanghel Mihail, te rog taie toate corzile negative care ma leaga inca de persoana care a venit in vizita. Curata impreuna cu ingerul meu pazitor toata casa si binecuvanteaza familia mea prin lumina albastra care te reprezinta. Da-mi mie scutul protector pentru a ma apara in viitor impotriva vampirilor energetici, persoanelor negative care imi calca pragul. Iti multumesc impreuna cu familia mea."
3. Daca nu doriti sa mai pastrati legatura cu anumite persoane, o puteti face prin chemarea celor 3 arhangheli Mihail, Rafael si Metatron. Rugati-va in felul urmator " Chem in acest moment arhanghelii Mihail, Rafael si Metatron pentru a tine la distanta persoanele nedorite din viata mea. Cer protectie divina din partea voastra. Va multumesc ca imi ascultati ruga."

Cele 2 rugaciuni sunt creatie proprie, va rog sa respectati munca mea si a arhanghelilor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.