vineri, 31 martie 2017

Ingeri pentru relatia ta



In ultima vreme primesc emailuri legate de relatiile de iubire, familie, sot, sotie, in general despre viata in cuplu. Pentru acestia sunt rugaciunile de mai jos pentru a remedia situatia dificila, certurile, stagnarea relatiei, etc.

Rugaciune catre ingerii pacii

"Dragi ingeri ai pacii, va rog sa veniti in viata mea pentru a ma ajuta cu relatia mea de iubire, comunicarea dintre noi si rezolvati problemele noastre. 
Binecuvantati aceasta iubire cu pace si armonie !
Va multumesc !

Rugaciunea arhanghelului Gabriel

"Iubit arhanghel Gabriel, tu care ai fost mesagerul vestilor bune, te rog ajuta-ma cu familia mea. Doresc ca sotul (sotia) se spune prenumele .......sa revina la vechile sentimente pe care le nutrea pentru mine la inceputul relatiei. Schimba situatia noastra de acum, sa fie mai multa iubire si armonie intre noi. Multumesc pentru tot ce imi oferi pentru imbunatatirea situatiei mele.

Rugaciunea arhanghelului Chamuel 

"Drag arhanghel al iubirii, tu care intelegi ce inseamna sa iubesti pe cineva, te rog sa ma ajuti cu relatia mea. 
Imi doresc ca iubitul(iubita) mea............... sa ma inteleaga mai mult si iubirea noastra sa reziste de-a lungul timpului.Iti multumesc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.