sâmbătă, 4 martie 2017

Cei 3 maestrii


Astazi voi analiza exemplul mai multor maestrii care tin cursuri in intreaga lume si au scris mai multe carti.

1.Doreen Virtue - este psiholog, a infiintat Terapia cu ingeri si tine cursuri pentru care primesti diplome ca terapeut cu ingeri.Autoare a peste 50 carti despre ingeri.Are varsta de 58 ani.
O admir pentru carti, dar am un mare semn de intrebare, referitor la banii pe care ii cere. Cursurile din Romania au fost extraordinar de scumpe pentru buzunarul unora. Am discutat cu o d-na care mi-a spus ca s-a imprumutat pentru a le face. Daca lucreaza cu ingeri ar trebui sa acorde si reducere pentru cei cu buget mic. Referitor la ingerii din cer, nu cred ca pentru ei au vreo valoare diplomele despre terapie.Discipolii ei din Romania vor sari sa ma contrazica, dar e dreptul lor sa isi apere maestra,asa cum fac si eu cu maestrul meu.


 2.Richard Webster - autor de carti, cu vanzari de milioane in intreaga lume, este mentalist si hipnotizator.Este nascut in Noua Zeelanda si are 70 de ani. Comparativ cu Doreen Virtue, a fost primul care a scris carti despre ingeri si ghizi spirituali. Are propiile carti de tarot cu ingeri. Doreen nu este singura si nici prima care a scris despre ingeri.Dovada ? Clar, Richard e mai in varsta, deci are mai multa experienta.Sincer, il ador pentru modestia cu care isi scrie cartile.


3.Lorna Byrne (născuta 25 martie 1953) este o autoare irlandeza si ambasadorul pacii in lume.Ea este cel mai bine cunoscuta pentru memoriile ei cel mai bine vandute, Ingeri in parul meu (2008). Un mesaj de speranță de la Ingeri (2012) si Dragoste din Rai (2014).Cărtile ei au fost traduse în 30 de limbi si publicate în peste 50 de tări, Byrne spune că ea vede îngeri fizic zi de zi.Nu tine cursuri decat le raspunde oamenilor cu probleme. Este o femeie simpla, care intelege oamenii care trec prin necazuri. Daca ii veti citi cartile, veti remarca ca sunt pentru toate categoriile sociale. Are un har cu care s-a nascut, nu le-a dobandit prin cursuri sau diplome. Nici nu ar avea nevoie.


P.S.Personal, consider ca nu cursurile te fac maestru. Poti descoperi singur care iti este drumul daca esti atent la semnele trimise de cer. Un cautator va gasi mereu comoara, daca nu renunta la cautare, indiferent de piedici si probleme. Un adevarat maestru va intelege dincolo de cuvinte ca poti fi propriul maestru.
Am facut cursuri si eu ca fiecare din Romania, nu voi spune care sunt pentru ca e mai bine sa raman in umbra.Si nu am devenit un maestru datorita lor. Nici nu ma consider, decat un lucrator cu lumina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.