miercuri, 4 octombrie 2017

Rugaciunea puternica impotriva farmecelor


Doamne miluieşte-ne! Doamne, Dumnezeul nostru, o, Împărat al veacurilor, Atotputernic şi Atotstăpânitor, Tu, Care le-ai făcut pe toate şi Care pe toate le prefaci doar cu voinţa Ta; Tu, Care în Babilon ai transformat în rouă flăcările cuptorului de şapte ori încins şi Care ai apărat şi salvat pe cei trei tineri sfinţi; Tu, Care eşti vindecătorul sufletelor noastre; Tu, Care eşti Mântuirea celor care Te cheamă; ne rugăm Ţie şi Te implorăm: nimiceşte, alungă şi pune pe fugă orice putere diabolică, orice prezenţă şi viclenie satanică, orice influenţă rea şi orice farmec sau deochi făcute de persoane răuvoitoare şi aruncate asupra slujitorului Tău … (numele).

Fă ca în locul pizmei şi al farmecelor să primească din belşug binefaceri, tărie, împlinire şi iubire. Tu, Doamne, iubitor de oameni, întinde Mâinile Tale atotputernice şi trimite Braţul Tău cel preaînalt şi puternic şi vino şi cercetează şi ajută acest chip şi asemănare a Ta, trimiţând peste ea Îngerul Păcii Tale, preaputernic apărător al sufletului şi trupului, care să îndepărteze şi să alunge orice putere rea, orice vrăji şi blesteme făcute de fiinţe depravate şi pizmaşe, şi astfel slujitorul Tău, care Te imploră, să-Ţi cânte cu recunoştinţă: „Domnul este ajutorul meu şi nu mă voi teme de ce-mi poate face omul”.

„Nu mă voi teme de rău, pentru că Tu eşti cu mine, Tu eşti Dumnezeul meu, Tăria mea, Domnul meu puternic, Domnul Păcii, Părintele veacului ce va să vie”.

Doamne Dumnezeul nostru, ai milă de chipul şi asemănarea Ta şi mântuieşte pe slujitorul Tău … (numele) de orice vătămare şi primejdie care vin din farmece şi protejează-l, aşezându-l deasupra oricărui rău; prin mijlocirea Preabinecuvântatei, Preasfintei şi Pururea Fecioarei Maria, Maica lui Dumnezeu şi Doamna noastră, şi cu ajutorul străluciţilor Arhangheli şi a tuturor Sfinţilor. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.