sâmbătă, 7 octombrie 2017

Rugaciunea secreta de la muntele Athos


Universul este plin de puterea nemărginită a lui Dumnezeu. Deși nevăzută, ea poate fi simțită. Prin rugăciune, puterile cerului sunt puse la dispoziție și Dumnezeu toarnă binecuvântări peste capacitatea noastră de a primi.“Rugăciunea este deschiderea inimii lui Dumnezeu ca unui prieten” este o definiție. Rugăciunea este comuniune cu cerul, o conversație în ambele sensuri între Dumnezeu și om. Rugăciunea este parola inimii umilite atunci când se apropie de Majestatea cerului. Unul dintre primii creștini a scris: “Prin rugăciune vasul gol este adus la fântâna plină”.

Unii simt că nu se pot ruga deoarece nu știu cum să vorbească lui Dumnezeu. Ei nu știu ce să spună. Dar Dumnezeu ascultă mai degrabă la inimile noastre decât la buzele noastre când ne rugăm. Cuvintele pe care le spunem sunt fără însemnătate în comparație cu simțămintele noastre cele mai adânci.

RUGACIUNEA CATRE MAICA DOMNULUI

Maica Domnului, Fecioara Maria, eu robul tau ma  rog Tie in fiecare zi, pentru sanatate, iertarea pacatelor, spor in viata, realizarea dorintelor, indepartarea bolilor, a farmecelor, a blestemelor dusmanoase de la sufletul meu, casa si familia mea. AJUTA-MA Maica a Domnului, ca prin puterea Ta, Nascatoare de Dumnezeu, sa am un destin fericit in viata pe care o mai am de trait. Sa traiesc alaturi de oameni  buni, in pace si liniste, in armonie si intelegere deplina in viata mea de toate zilele.
Pentru care, drept multumire si recunostinta, voi inchina aceasta rugaciune in fiecare seara de trei ori pentru marele ajutor pe care il voi primi de la Tine, Prea Sfanta Nascatoare de Dumnezeu.

AMIN.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.