luni, 2 octombrie 2017

Rugaciunea Sfintei Fecioara - implinirea unei dorinte


Rugăciune către Sfânta Fecioară
Fecioară Prea Curată, primeşte ruga mea,
În moarte şi în viaţă să fiu mereu a Ta,
A Ta întru primejdii, a Ta îi jalea grea,
A Ta în suferinţă acum şi pururea.

Tu Maică şi Fecioară primeşte-mă la Tine,
Că tu eşti prea cinstită, mă aperi şi pe mine,
Ajută-mă cand sufăr, ajută-mă să lupt,
Şi să mă rog la Tine cu glasul neântrerupt,
Puternică Stăpână, doar tu poţi să mă ajuţi,
Cu ruga Ta fierbinte, spre Fiul Cel de Sus.

O, maică a durerii, comoara fericirii,
A toate iertătoare, limanul mântuirii,
Podoabă lăudată, a cerului Sobor,
A celor din primejdii liman ocrotitor.

Ai uitat Tu vreodată pe cel ce te-a rugat
Şi cine de la tine a iesit ruşinat?
Deci strig cu pocăinţă în suferinţa mea,

Ajută-mi după milă şi îndurarea Ta.
Din moarte şi durere, spre Tine mă îndrept,
Şi de la Tine darul cel bun eu îl aştept,
Acesta mi-e credinţa , cu ea trăiesc şi mor ,
Grăbeşte-te Prea Curată să-mi vii în ajutor.
Fecioară prea curată, primeşte ruga mea,
În viaţă şi în moarte să fiu mereu a Ta,
A Ta întru primejdii, a Ta în jalea grea,
A Ta în suferinţă, acum şi pururea.

Această rugăciune se citeşte în faţa icoanei Sfintei Fecioare cu o lumânare aprinsă în mână, timp de 40 de zile pentru realizarea unei dorinţe.
Înainte de aceasta se spune TATĂL NOSTRU la icoana Mântuitorului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.