vineri, 31 octombrie 2014

Cum putem afla vietile anterioare ?



De multe ori avem impresia ca anumite persoane din prezentul nostru, le cunoastem de o viata, ne simtim atrasi fara a avea vreo explicatie anume.
In alte vieti anterioare, am trait alaturi de aceste persoane, ele raman cu o anumita memorie si lectii de terminat, in prezentul trait acum.

Eu mi-am descoperit 3 vieti anterioare, in India, Franta si Egipt, pentru ca mi s-a permis accesul la vietile de atunci.

Nu este prea greu sa descoperi aceste vieti anterioare, ele se pot afla printr-o meditatie speciala sau prin visele transmise de univers.

Pentru a afla raspunsul in vise, este nevoie de o rugaminte adresata ghizilor spirituali pentru a primi raspunsul pe care il asteptati. 

Nu fortati lucrurile daca nu aflati din prima noapte, una din vietile anterioare.


Aveti rabdare, pana la urma veti primi mesajul asteptat, conditia suprema fiind ingaduinta primita de la univers.



Ce gasiti pe internet, pe diverse site-uri este pentru distractia dvs, la fel si horoscoapele pentru o zi, realizate in general.


Un adevarat horoscop, se realizeaza invidual, cu ajutorul unei harti astrologice, intocmita de cineva care are experienta in acest domeniu.
Inainte astrologii erau apreciati la fiecare curte, dar nici nu aveau dreptul sa greseasca, pentru ca de multe ori erau pedepsiti cu moartea, daca greseau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.