miercuri, 22 octombrie 2014

Marilyn Monroe, mesaj dincolo de moarte (publicat si in Revista Fenomenelor Paranomale)



Era prin anii 1980, cand citeam revista MAGAZIN, care aborda diverse subiecte interesante si variate, de la descoperiri arheologice pana la mistere.
http://www.revistamagazin.ro/content/view/2104/18/
De cand eram copil, am descoperit-o pe Marilyn intr-o poza la una din colegele de scoala, care facea colectie de artisti si am simtit de la inceput ca exista o legatura speciala intre noi, mai tarziu aveam sa descopar ca intr-una din vietile mele anterioare, am fost bune prietene.
Nu stiam nimic despre ea, asa ca am inceput sa citesc tot ce se tiparise, iar intr-o noapte am visat ca aparuse in revista sus amintita un articol nou despre ea, insotita de o fotografie, pe care nu o mai vazusem pana atunci. A doua zi trebuia sa cumpar revista de la chiosc, dar mentionez ca nu s-a anuntat ce va fi in numarul viitor.
Cand vanzatorul mi-a intins revista, dupa ce i-am dat banii, a ramas uimit de reactia mea, probabil, aveam cei mai mari ochi vazuti pana atunci, pe coperta era articolul din visul meu insotit de fotografia respectiva.
L-am considerat un mesaj de dincolo de moarte, al frumoasei si regretatei actrite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.