joi, 30 octombrie 2014

Prim ajutor cu ajutorul ingerilor



Acum cativa ani, eram in orasul meu natal si ma intorceam de la niste cursuri. In statia de autobuz erau oprite mai multe masini care asteptau sa plece, o multime de oameni asteptau sa urce in ele.
Totusi, nu pleca nimeni, se astepta sa se intample ceva, parca timpul se oprise in loc.
Un om s-a prabusit la pamant, iar doi oameni incercau sa il faca sa isi revina in simtiri, restul priveau si comentau de pe margine, ca barbatul respectiv ar fi baut si a cazut.
Nu era asa, barbatul suferea o criza de epilepsie, iar o femeie dadea indicatii unui student sa il tina strans de degetul mic, ca sa isi revina. Nimeni nu a chemat salvarea.
Mi-am intrebat ingerii daca pot interveni si mi s-a raspuns ca da, atunci m-am apropiat de omul cazut si am aplicat ce invatasem din lumea paranormala, cum pot folosi energiile respective pentru primul ajutor.
Brusc, barbatul a deschis ochii si s-a ridicat in capul oaselor,doi barbati s-au repezit sa il sprijine pentru a-l trimite acasa. Totul era in ordine, barbatul se putea misca si isi revenise.
O mare de ochi ma priveau din autobuze si de pe strada, nimeni nu plecase inca, au asistat cu totii la spectacol.
In mod normal asteptam sa urc in autobuz, dar cum nimic nu e intamplator, autobuzul a sosit imediat dupa ce am terminat sa ajut omul respectiv. In spatele meu, studentul care abia astepta sa vorbeasca cu mine, m-a intrebat daca practic yoga, raspunsul a fost negativ, iar interogatoriul a continuat. Pana la urma l-am lamurit ca am invatat sa folosesc energia pentru a face bine cuiva daca are nevoie.

Era atat de entuziasmat incat mi-a zis, tu ai facut totul, eu eram mort de frica, il tineam de deget, dar cand ai inceput sa lucrezi asupra lui, am simtit cum ma trece un curent prin tot corpul. 
Tu l-ai salvat. 
Dumnezeu a vrut ca eu sa fiu acolo in acel moment, asta e tot.

Am coborat din autobuz sub privirile admirative ale oamenilor, eram fericita ca in acea zi am facut un bine unui om si am primit raspunsul pe care il asteptam, cu privire la drumul meu in viata.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.