joi, 9 februarie 2017

Afirmatii pozitive zilnice

  1. Cu fiecare clipă sunt tot mai Sănătoas(ă) şi Plin(ă) de viaţă!
  2. Îmi fac timp şi îmi face plăcere să îmi cultiv talentele.
  3. Am mulţi oameni Optimişti în jurul meu şi atrag şi mai mulţi.
  4. Aleg să Gândesc pozitiv şi să am Emoţii pozitive.
  5. Văd orice situaţie ca pe o oportunitate pentru Dezvoltarea meapersonală.
  6. Cu fiecare zi sunt mai Puternic(ă), mai Sănătos(ă), mai Fericit(ă).
  7. Întâmpin această zi cu Bucurie şi Încredere.
  8. Aleg să radiez Sănătate, Succes şi Iubire oriunde mă aflu.
  9. Privesc cu Recunoştinţă orice situaţie ca pe o Ocazie de a învăţa O Lecţie Necesară.
  10. Aleg să fiu de Nota 10 în tot ceea ce fac.
  11. Văd Lumea ca pe un Loc cu Minunate Oportunităţi.
  12. Aleg să devin Liber(ă) şi fără frică.
  13. Mă Eliberez acum de limitările şi greşelile trecutului.
  14. Lucrurile pe care le Atrag sunt chiar Mai Bune decât mă aşteptam.
  15. Cu fiecare pas, înaintez în direcţia Visurilor mele.
  16. Mă văd înconjurat(ă) de Iubire şi Armonie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.