luni, 20 februarie 2017

Iubirea este raspunsul


Jur sa nu omit miracolele din lucrurile marunte.

Jur sa ating pamantul in fiecare zi.

Jur sa imi respect corpul in fiecare zi.

Jur sa am grija de aceasta planeta ca de propria mama sau ca de propriul copil.

Nu exista nici un miracol prea mic pentru a fi laudat.

Nu voi uita sa ma laud, atat pe mine, cat si pe ceilalti.

Nu voi uita sa imi respect calatoria.

Stiu ca viata este scurta.

Stiu ca iubirea este raspunsul.

Voi tine cont de aceste prioritati


Cat timp imi petrec zilele.

Calea mea este una a fericirii.

Calea mea nu este calea fricii.

Imi eliberez inima.

Imi eliberez sufletul.

Imi ridic bratele catre cer si multumesc.

Accepta-ma.

Iubeste-ma.

Ai grija de mine.

Ma iubesc pe mine, te iubesc pe tine si lumea intreaga.

Ma incredintez miracolului a tot ceea ce este.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.