joi, 7 decembrie 2017

Rugaciune pentru un prieten


Rugaciune pentru copii

Dragii mei ingeri,
Va rog sa imi dati un semn ca micutii mei sunt inconjurati de iubire.Va rog sa le transmiteti iubirea mea si sa ii inconjurati cu energia voastra protectoare.Va rog sa imi trimiteti indicii clare si evidente ori de cate ori trebuie saii ajut in vreun fel sau sa intervin in beneficiul lor.

Rugaciune pentru sot sau sotie

Dragii mei ingeri,
Va rog sa vegheati asupra sotului meu (sotiei mele) si sa il (o) protejati.Va rog sa imi dati un semn ca totul va fi in regula in relatia noastra.Nu solicit acest lucru dintr-o stare de nesiguranta, ci doar pentru a-mi reaminti ca ma aflu pe calea cea buna.

Rugaciune pentru parinti

Dragii mei ingeri,
Va multumesc pentru ca vegheati asupra parintilor mei...pentru ca ii calauziti, ii protejati si ii ajutati. Va rog sa imi dati un semn clar ca se simt iubiti si fericiti, si sa imi transmiteti daca pot face ceva pentru a-i ajuta sau pentru a fi ajutat de ei.

Rugaciune pentru un animal de casa

Dragii mei ingeri,
Va rog sa vegheati asupra animalului meu si sa ii asigurati o sanatate perfecta. Va rog sa il ajutati sa se simta fericit si in siguranta. Va multumesc pentru indiciile clare pe care mi le trimiteti si care ma ajuta sa inteleg mai bine nevoile animalului meu.

Rugaciune pentru un animal pierdut

Dragii mei ingeri,
Stiu ca nimeni si nimic nu se poate pierde cu adevarat, caci voi vedeti totul cu ochii vostri spirituali. Stiu ca nimic nu se poate pierde cu adevarat in ochii lui Dumnezeu.Va rog sa ma ajutati sa imi regasesc animalul chiar acum.Va invoc sa imi transmiteti un indiciu care sa ma ajute sa il gasesc.Ma simt acum complet relaxat, stiind ca voi, Dumnezeu si sinele meu superior sunteti deja in contact cu el.

Rugaciune pentru un prieten

Dragii mei ingeri,
Va rog sa imi ajutati prietenul [mentioneaza numele lui] sa isi gaseasca pacea interioara si sa isi rezolve problemele cu care se confrunta. Va rog sa imi trimiteti un semn usor de recunoscut si de inteles care sa imi indice cum il pot ajuta cel mai bine si cum il pot sustine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.