marți, 12 decembrie 2017

Rugaciunea gradinii lui Dumnezeu




Doamne,
In gradina ce mi-ai daruit-o Tu,
Zanele dorm pe crengile nucilor
Si cand incepe a miji soarele
Coboara din slavi, cantecul cucilor.

Doamne,
In gradina ce mi-ai daruit-o Tu,
Se-nvolbura rochita randunicii

Si seara, dupa ploi, in iarba uda,
Aprind comori de stele, licuricii.

Doamne,
In gradina ce mi-ai dat-o Tu,
Am pasit si-am udat toate florile,
Sa am cu ce-ti troieni altarele
Si cu ce-ti bucura sarbatorile.

Doamne,
In gradina ce mi-ai daruit-o Tu,
S-au adunat in sobor maghiranii
Si cruci de flori punandu-si pe crestete,
Te-asteapta sa le dai impartasanii.

Doamne,
In gradina ce mi-ai daruit-o Tu,
A rasarit un fir de patlagina
Tu mi l-ai trimis sa-mi leg durerile
Sau sa nu ramana locul paragina?...                  Maica Fotinia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.