marți, 8 noiembrie 2016

Arhanghel Mihail, te iubesc



„Arhanghele Mihail, coboară deasupra mea şi apară-mă şi mă ocroteşte cu Lumina Divină. 
Încarcă toate celulele mele şi regenerează-le cu irezistibilă Energie Cosmică, care este invincibilă. Arhanghele Mihail, ajută-mă te rog, pentru că pun în mâinile tale toate problemele mele, ajută-mă să le găsesc o rezolvare. Iubit Arhanghel, protejează şi îndrumă fiecare copil, fiecare familie, fiecare persoană în parte, ca ei să accepte ajutorul Divinităţii prin intermediul tău. 
Ajută-mă să văd ce trebuie să fac ca rugăciunile mele să ajungă acolo unde trebuie. 
Mesager Divin, te iubesc. 
Dă-mi înţelegerea necesară ca să văd ce mă înconjoară şi să pot să manifest în jurul meu iubirea necondiţionată. 
Îţi mulţumesc, Arhanghele Mihail.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.