vineri, 18 noiembrie 2016

Prezentul dorintei implinite


În orice afirmatie, proiect, dorință, se foloseşte TIMPUL PREZENT în formularea-cerere: AM, ESTE, ACUM...

Scrieţi dorinţa pe o coală de hârtie, pe verso desenaţi crucea ortodoxă, se împătureşte coala de hârtie, se ţine între palme, se spune o rugăciune, simţiţi-o ca si împlinită, aşezaţi coala la icoană sau sub candelă.


De câte ori vă rugati sau aprindeti candela, conditionati ca parte din lumină si energie să se ducă spre îndeplinirea dorintei.

Dorinta trebuie să fie spre binele dvs spiritual si a tuturor părtilor implicate, după Voia Lui Dumnezeu. 

(Eu...nume... am acum sănătatea perfectă spre binele meu suprem si al familiei mele, după Voia Lui Dumnezeu, în deplin acord cu Legile Divine. Amin! 

/ Eu...nume... am acum serviciul ideal, cu salariul perfect, colegii ideali, sefi minunati,spre binele meu suprem si a tuturor părtilor implicate, după Voia Lui Dumnezeu, în deplin acord cu Legile Divine. Amin!)

Întotdeauna dorinta să fie pozitivă!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.