sâmbătă, 12 noiembrie 2016

Scrisoarea iubirii adevarate


Scrisoare de la bărbatul care vrea să vindece tot ce a rănit celălalt.

,,Draga mea, eu nu sunt vinovat de tot ce ţi-a făcut el, nu sunt vinovat că nu te-a iubit şi că te-a lăsat să îl aştepţi, dar îţi sunt dator să te ajut să te vindeci şi nu vreau să îl uiţi. Vreau doar să îl ierţi pentru toate lacrimile vărsate ca să poţi face loc zâmbetelor pe care am să ţi le ofer.

Ştiu că îţi este greu să mai ai încredere iarăşi. Ştiu că ţi-au rămas în suflet îndoieli şi întrebări fără răspuns, dar tu să ştii că bărbatul tău, cu ajutorul iubirii, te va ajuta să scapi de toate, să capeţi răspunsuri şi să te vindeci. Va face totul pentru tine fără să îţi ceară nimic. Se va împăca şi cu ideea că încă ţi se mai plimbă prin suflet imaginea altui bărbat, dar va şti că nu îl poate alunga căci doar tu îl poţi da afară de acolo. Aşa că se va mulţumi să te iubească. Trebuie doar să îl laşi, iar totul va fi bine şi firesc şi real şi frumos.


Trebuie doar să mă laşi… Să îţi fiu binele care alungă răul făcut de altineva. Să fiu cel care îţi ia problemele de pe suflet şi le dă uitării. Să fiu cel care te sărută pe frunte, te îmbrăţişează cu dor şi te strânge la pieptul său cu sete. Trebuie doar să mă laşi să îţi fiu bărbatul care nu promite perfecţiune, ci doar o realitate care poate fi cât se poate de frumoasă.

Iartă-l, te rog, pe celălalt şi lasă-mă pe mine să mângâi acolo unde el a lovit, să pun zâmbete acolo a lăsat lacrimi, să fiu prezent acolo unde a lăsat să i se simtă absenţa şi să iubesc tot ce el nu a fost capabil să iubească. Lasă-mă să îmi fac datoria de bărbat, cea pe care mulţi o neglijează deja atât cât nu ar trebui să li se permită.


SURSA   http://damadetrefla.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.