joi, 11 ianuarie 2018

De ce ne merge prost pe orice plan si rezolvarea


Nimic  nu este intamplator, nici macar faptul ca alegem dinainte intr-o alta viata, parintii, rudele,prietenii, tot ce tine de viata pe care o traim in prezent. Acest articol se adreseaza celor care cred in reincarnare. 
Mereu m-am intrebat de ce atata suferinta pe pamant si uneori nu gasim rezolvare la problemele actuale .... Raspunsul l-am gasit in cartile studiate despre reincarnare si sunt sigura ca ne alegem dinainte destinul pentru ca in alta viata nu ne-am terminat treburile.

Faptul ca ne merge prost, atat finaciar cat si sentimental este explicatia ca oricat am incercat, mintea noastra face o calatorie inapoi in vietile pe care le-am trait, chiar daca nu ne amintim asta. 
Energia negativa de atunci, navaleste asupra noastra si nu ne dam seama, dand vina pe demoni...de fapt, nu degeaba se spune ca trebuie sa luptam cu proprii demoni...acestia sunt frica de absolut orice....de la saracie, pana la singuratate,pierderi de orice fel, etc.



Remediu

Se aprind lumanari (puteti alege o culoare care va atrage in mod deosebit) si energia acestora luminoasa, o trimiteti in trecutul indepartat, rugandu-va sa va sprijine GHIDUL INSOTITOR, care exista pentru fiecare. Il rugati sa va stearga toate datoriile din vietile trecute, inclusiv energiile negative de atunci. Dupa aceasta, multumiti ghidului dvs si asteptati sa se stinga lumanarile. Puteti repeta acest procedeu de cate ori simtiti nevoia, pana cand linistea va cuprinde si simtiti pacea interioara. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.