marți, 9 ianuarie 2018

Intrebari inteligente care te vor ajuta in viata


Întrebările Potrivite:

1.Această alegere mă va împinge către un viitor fericit sau mă va ţine blocat în trecut?

2.Această alegere va duce la o viaţă împlinită pe termen lung sau va constitui doar o satisfacţie de moment?

3.Sunt stăpân pe propria mea putere sau încerc să mulţumesc pe altcineva?

4.Mă gândesc la ce este bine sau la ce este rãu?

5.Această alegere îmi va aduce şi mai multă energie vitală sau îmi va fura energia?

6.Voi folosi această situaţie ca pe un catalizator în creşterea şi evoluţia mea sau o voi folosi pentru a mă pedepsi?

7.Această alegere îmi sporeşte puterea sau mi-o slăbeşte?

8.Este acesta un act de iubire de sine sau un act de autosabotaj?

9.Este acesta un act de credinţă sau un act caracterizat de frică?

10.Această alegere reprezintă manifestarea laturii mele Divine sau a laturii mele umane?           Debbie Ford

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.