vineri, 13 martie 2015

Cum primesc raspunsuri la rugaciuni ?



Întrebare: Cred, într-adevăr, că toate rugăciunile sunt ascultate, dar de atâtea ori rugăciunile mele nu au primit răspuns. M-am rugat ca cel drag să trăiască, dar tot a murit. M-am rugat să am o căsătorie fericită, totuşi acum sunt divorţat(ă). De ce rugăciunile mele nu primesc răspuns? 

Răspuns: Toate rugăciunile sunt ascultate, înţelegând prin asta că Dumnezeu şi creaţia cerească primeşte toate strigătele de ajutor şi toate întrebările care necesită un răspuns. Şi aceste rugăciuni primesc răspuns, prin aceea că toate primesc instantaneu replică. Replica poate veni ca o alinare sau călăuzire, ca instrucţiuni sau informaţii, ori prin ceea ce tu ai numi o „intervenţie divină” miraculoasă. Rugăciunile care primesc răspuns nu înseamnă întotdeauna că „dorinţele” tale se îndeplinesc, ci înseamnă că ţie şi situaţiei tale vi se acordă atenţie imediată. Aşadar, rugăciunea are multe aplicaţii vitale şi folositoare. Te asigură că tărâmul invizibil abordează tărâmul vizibil, aducând prin urmare binecuvântare suplimentară luminii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.