marți, 8 august 2017

Intinde Doamne mana ta



O frunza s-a desprins din pom si mana mea, mana de om

s-a-ntins indata dupa ea si frunza a cazut in ea.

Am stat privind la ea uimit

Si-atatea ganduri mi-au venit,

a fost o frunza dusa-n vant

spre -a se preface in pamant..

Dar a cazut in mana mea, si-am zis: eu nu te voi lasa,

si te voi duce chiar acum la casa mea!

Si in album te voi pastra cu ingrijire,

in cartea mea de amintire…

Acum privirea mi-o ridic spre Tronul Harului si zic:

Parinte, daca voi cadea, luat de vant in vreme grea,

si cand cu sufletul infrant voi fi aproape de pamant,

Intinde-ti atunci Mana Ta, si lasa-ma sa cad in Ea!

Ma spala de noroi si scrum..

Aseaza-ma in al Tau album!

Pastreaza-ma cu ingrijire in cartea Ta de amintire,

ca impreuna cu cei vii, sa inverzesc in vesnicii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.