miercuri, 9 august 2017

Rugaciunea protectiei arhanghelului Mihail


Arhanghele Mihail, in numele Dumnezeului Celui Viu, al lui Iisus Hristos, Fiul Dumnezeului Celui Viu si al Invierii lui Iisus,Te rog,am nevoie de ajutorul Tau acum! Ghideaza-ma si protejeaza-ma de toate nedreptatile si atacurile malefice de orice fel, indreptate impotriva mea!

Arhanghele Mihail, cu sabia Adevarului taie tu acum corzile atasamentului, care ma impiedica sa vad Adevarul si sa imi manifest adevaratul potential!

Si anuleaza tu, Te rog, toate programele malefice si manipularile de orice fel indreptate asupra mea!

Taie toate cordoanele eterice care ma leaga de persoane si evenimente ce provoaca suferinte fiintei mele!

Taie-le pe toate din trecut, prezent si viitor, ACUM!

Ofera-mi permanent protectia Ta Divina!

Iti multumesc!

In numele Tatalui, al Fiului si al Sfantului Duh,
AMIN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.