sâmbătă, 26 august 2017

Rugaciune simpla pentru rezolvarea problemelor


1. Doamne Dumnezeule, Tata Ceresc,Creator Divin, trimite Duhul Tau cel sfant in mintea, inima si sufletul meu (numele de botez), conecteaza-ma pe mine cu sinele meu cel mai inalt, pentru a face cele mai inalte alegeri in lumina.

Aceasta rugaciune o puteti face si pentru copii vostri, rude sau prieteni.

2. Doamne Dumnezeule, Tata Ceresc,Creator Divin, Tata si Mama, si Fiu deopotriva, daca eu si familia mea, rudele mele, mosii si stramosii mei, Ti-au gresit tie de la Creatie si pana astazi, te rog, Doamne, iarta-ma si iarta-i, sterge, curata, purifica si vindeca, indeparteaza toate amintirile dureroase, programele ascunse, si programele negative forma gand, si inlocuieste/ transforma toate aceste programe si energii negative in lumina, iubire neconditionata, armonie, sanatate si vitalitate maxima, prosperitate si abundenta, din aceasta viata, din oricare dimensiune pana la esenta fiintei mele ……(prenumele) .Te rog,

Multumesc Doamne asa este asa va fi.

3. Ma iert, ma eliberez, ma iubesc, ma binecuvantez. Multumesc !

4.Va iert, va eliberez, va iubesc, Multumesc!

5. – In numele Tatalui, al Fiului al Sfantului Duh, In numele Domnului IIsus Hristos, sa se curate sa sa dezlege sa se vindece de toate programele negative, juraminte, emotii captive …….(numele de botez), Acum si pentru totdeauna.Multumesc Doamne.

– In numele Tatalui, al Fiului al Sfantului Duh, In numele Domnului Isus Hristos,sa se inlocuieasca acum si pentru totdeauna cu emotii pozitive de iubire, iertare, vindecare, regenerare celulara, prosperitate si abundenta. Multumesc Doamne.Asa este asa va fi!

Sa va fie de folos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.