duminică, 1 ianuarie 2017

Afirmatia iubirii



Afirmaţie:

„ Îmi deschid inima pentru iubire. Tot ceea ce întâlnesc astăzi în cale, privesc cu iubire. Trec dincolo de judecăţile proprie-mi minţii şi de convingerile limitative din trecut. Aleg să-mi trăiesc viaţa în Iubire. Aleg să îi privesc cu iubire chiar dacă cineva mă răneşte, mă judecă, mă minte,….., înţeleg că aceste reacţii ale celorlalți sunt din cauza suferinţei lor interioare.

Aleg să privesc cu iubire şi blândeţe tot ce îmi apare astăzi în cale. Inima îmi este deschisă fără teamă de a fi rănit/ă. Inspir şi expir iubire în fiecare clipă a vieții mele. Acesta este un proces continuu.

Mă îmbrățișez cu iubire și mă iert dacă nu reușesc să împlinesc tot ce aș dori și îmi mulțumesc pentru tot!

Iubesc, iert și mulțumesc!”

Atunci când vă deschideți inima pentru iubire și pentru dăruire, veți simţi Puterea Vindecătoare a iubirii și îl veţi regăsi pe Dumnezeu în dvs., reamintidu-vă și Ceea Ce Sunteți cu Adevărat. Această reamintire a Ceea Ce Sunteți cu Adevărat se întâmplă în momentul în care intrați în interiorul dvs, în centrul cel mai profund al inimii, unde îl vei reîntâlni pe Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.