vineri, 27 ianuarie 2017

Rugăciune pentru vindecarea efectelor stresului

Rugăciune pentru vindecarea efectelor stresului

Doamne Dumnezeule, Arhanghele Rafail şi Arhanghele Mihail,

Se pare că stresul mă afectează puternic şi am nevoie de ajutorul vostru. Vă rog să mă eliberaţi de presiunile pe care eu însumi mi le-am impus. Arhanghele Rafail, te rog să mă acoperi cu energia şi cu harul tău vindecător pentru ca trupul meu să anuleze efectele stresului. Arhanghele Mihail, te rog să tai şi să îndepărtezi efectele negative şi gândurile de teamă, inclusiv legăturile care îmi secătuiesc forţele. Doresc să elimin orice deprinderi de auto-pedepsire, de urgenţe în timp, şi orice alte sisteme care creează situaţii stresante. Ştiu că am suficient timp şi suficientă energie, într-adevăr, şi vă cer să mă ajutaţi să trăiesc această stare acum. Vă mulţumesc, Amin.

Rugăciuni pentru mai multe oportunităţi de afaceri

Doamne Dumnezeule, Sfinte Duh, maeştri elevaţi şi îngeri,

Fie ca toţi cei care ar putea primi binecuvântările produselor şi serviciilor oferite de afacerea mea să fie călăuziţi să mă contacteze astăzi. Voi primi cu braţele deschise noi oameni şi noi oportunităţi în viaţa mea. Doresc să elimin orice gânduri, tipare sau credinţe negative care m-ar determina să-mi “sabotez” noile oportunităţi. Vă rog să mă ajutaţi să ştiu că merit să fie mai bine acum. Mulţumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.