miercuri, 4 ianuarie 2017

Afirmatii pozitive pentru atragerea iubirii


  1. Atrag sufletul meu pereche.
  2. Sufletul meu pereche este puternic atras de mine.
  3. Cred în abilitatea mea de a-mi atrage sufletul pereche.
  4. Am atras cea mai iubitoare persoană în viața mea.
  5. Sufletul meu pereche și eu sunt atrași împreună.
  6. Iubesc să fiu cu sufletul meu pereche.
  7. Inima mea este deschisă să iubească.
  8. Atrag acum partenerul perfect în viața mea.
  9. Am mai multă dragoste decât am crezut vreodată posibil.
  10. Atrag în mod natural relații perfecte în viața mea.
  11. Sunt deja conectată profund cu sufletul meu pereche.
  12. Sunt în locul potrivit, la momentul potrivit pentru a mă întâlni cu partenerul meu perfect.
  13. Îmi las sufletul să mă ghideze către sufletul meu pereche și am încredere că știe drumul.
  14. Eliberez tot ceea ce stă în calea iubirii.
  15. Sunt acum divin irezistibilă pentru perechea mea perfectă.
  16. Atrag iubitul meu perfect chiar acum.
  17. Mi-am întâlnit dragostea vieții mele.
  18. Sunt foarte recunoscătoare pentru toată dragostea din viața mea.
  19. Sunt atât de recunoscătoare pentru că mi-am atras sufletul pereche.
  20. Atrag iubire prin tot ceea ce fac.
  21. Sunt atât de recunoscătoare pentru viața mea amoroasă.
  22. Îmi împart viața cu sufletul meu pereche perfect.
  23. Am un partener care este profund îndrăgostit de mine.
  24. Partenerul meu este iubitor, amabil și amuzant.
  25. Iubirea este dreptul meu din naștere și îl cer acum.
  26. Îmi deschid inima către mine și am încredere că dragostea adevărată va urma.
  27. Îmi doresc iubire, așa că ofer partenerului meu iubire.
  28. Mă iubesc și atrag în mod natural relații de iubire în viața mea.
  29. O relație de iubire îmi luminează acum viața.
  30. Sunt în relația perfectă pentru mine.
  31. Mă detașez de rezultat și am încredere în inima mea că mă va duce acolo trebuie să merg.
  32. Cu cât mă iubesc mai mult, cu atât îmi iubesc sufletul pereche mai mult.
  33. Îmi doresc compasiune, așa că ofer partenerului meu compasiune.
  34. Atrag dragoste și romantism în viața mea și le accept acum.
  35. Sufletul meu pereche aduce pace în mintea mea.
  36. Sunt demnă și merit să fiu iubită și să primesc iubire.
  37. Partenerul meu perfect și eu suntem conectați spiritual.
  38. Radiez fără efort energie pozitivă și iubitoare.
  39. Sunt deschisă să am parte de iubire în viața mea.
  40. Viața mea este plină de pasiune și romantism.
  41. Dragostea curge către mine și prin mine, în orice moment.
  42. Mă eliberez de trecut și las iubirea să curgă în viața mea.
  43. Atrag doar oameni sănătoși și iubitori în viața mea.
  44. Am încredere completă în partenerul meu.
  45. Sunt magnetică și irezistibilă pentru sufletul meu pereche.
  46. Mă eliberez de trecut și las iubirea să curgă în viața mea.
  47. Sufletul meu pereche intră în viața mea chiar acum.
  48. Dezvolt relații iubitoare cu ușurință.
  49. Îmi deschid inima și am încredere că dragoste adevărată va urma.
  50. Atrag dragostea pe care mi-o doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.