duminică, 22 ianuarie 2017

Ce am invatat de la alti paranormali ?


Am decis sa scriu acest articol pentru a va dezvalui un adevar, pe care altii nu indraznesc sa il spuna. Am invatat lectiile pe care le-am primit si de aici, am tras niste concluzii. Din aceasta cauza, subliniez ca nu voi accepta niciodata o colaborare cu un alt paranormal si admir munca altor lucratori cu lumina.Nu este invidie si nici nu ma deranjeaza, cand cineva imi cere un sfat. Blogul meu este ca un jurnal pe care l-am creat pentru ca iubesc ingerii si este ca un fel de recunostinta fata de ei, iar unele articole m-au ajutat pe mine si pe altii care vor sa citeasca ce postez eu. Multe din articole sunt din cartile pe care le-am citit si din experienta.Adevarul este urmatorul privitor la unii "lucratori cu lumina....."

1.Sa ne intoarcem in timp, acum cativa ani am vrut sa tin propria conferinta, pe atunci eram prietena cu un lucrator cu lumina, care m-a dezamagit din cauza atitudinii pe care a avut-o. Ea tinea conferintele in Bucuresti, eu nu as fi ales acest oras pentru ca nu imi place si preferam alte orase. Imi zice in mod diplomat ca e o idee buna, dar sa nu fie in aceeasi cladire cu ea sau in Bucuresti.
Sincer, nu ma asteptam din partea ei pentru ca oricum nu voiam sa fiu una care sa ii faca probleme.

2.Eram pe facebook cand ma contacteaza un alt lucrator cu lumina, sa imi spuna daca vreau sa particip la cursurile ei de spritualitate. Sincer as fi acceptat, dar suma enorma pe care o cerea pentru ele, m-au facut sa ma retrag in mod politicos. Reactia ei a fost dura, de genul sa nu o mai caut, ca ma blocheaza, desi prima care m-a contactat a fost ea....Aflu mai tarziu ca s-a certat si cu alta persoana tot din aceleasi motive.

3. O perioada am fost colaborator la un alt lucrator cu lumina la insistentele persoanei. Nu am cerut eu, timpul mi-a dovedit ca am pierdut timpul pentru ca acel lucrator cu lumina,  mi-a pus in gura cuvinte pe care nu le spusesem niciodata. Eram o tradatoare si complice cu cineva pe care il sustinusem din cauza bunatatii mele. A trebuit sa ma retrag, pentru ca mi s-a parut prea mult.

4. Cunosc un maestru care vorbeste politicos cu mine atata timp cat as fi acceptat sa particip la cursurile respective. Eram intr-o perioada ocupata a vietii mele si ma vad nevoita sa refuz. Apoi persoana ma trateaza cu indiferenta, probabil daca as fi participat la cursuri era un pic mai draguta.Alt maestru imi zice direct pe email ca ma costa 18 milioane sa particip la cursurile tinute de el in Bucuresti.Cred ca stiti raspunsul meu deja....

Personal nu am nimic cu nimeni care doreste sa castige un ban din paranormal si spiritualitate, insa consider ca trebuie sa fie mai indulgenti cu anumite persoane, care nu pot da suma respectiva din anumite motive. Cred cu tarie ca adevaratii maestrii daruiesc din inima ceea ce cunosc, iar unele preturi pot fi mai accesibile.



Imi este bine singura de atunci...sunt autodidacta si ma bucur pentru ca pot invata foarte mult din carti si pot experimenta, iar maestrul poate veni oricand atata timp cat intelege ca trebuie sa fie om, dincolo de castig.Trageti voi concluziile....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.