marți, 16 mai 2017

Binecuvantarea casei



Casa este locul unde ne petrecem cel mai mult timp din viata. E bine cand ne ingrijim de casa in mod obisnuit (curatenie, zugravit, reparatii, etc), insa trebuie sa ne ocupam de protectia psihica pentru a ne simti mai bine. O putem face prin binecuvantarea ei, urmand pasii de mai jos.

1.Aveti nevoie de un clopotel, sare si un bol cu apa calduta.
2.Se dizolva sarea binecuvantata de voi (reteta binecuvantarii sarii o veti gasi in alt articol) in apa calduta.
3.Se incepe din bucatarie, pentru ca aceasta este considerata inima casei, se stropeste in cele patru colturi cu apa sarata, apoi sunati din clopotel spunand o rugaciune preferata.
4.Rugaciunea celor 4 arhangheli 
"In acest moment rog cei 4 arhangheli, Mihail,Gabriel, Rafael si Uriel sa vina in ajutorul meu pentru binecuvantarea casei.Mihail, te rog sa cureti toata casa de energiile negative si sa imi oferi protectia luminii albastre. Gabriel, Rafael si Uriel va rog, sa imi oferiti un scut pentru casa mea si sa lasati la usa mea un inger permanent.Va multumesc!"
5.Nu uitati de fiecare camera, la sfarsit multumiti ingerilor pentru ajutor. Este ideal ca binecuvantarea sa fie realizata dupa curatenia casei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.