joi, 4 mai 2017

Cand ingerii l-au vizitat pe parintele Arsenie


- Viata mea incepe practic nu de cand m-am nascut, ci de pe la varsta de 3 ani, cand am simtit asupra mea mana lui Dumnezeu. Aveam deci trei ani cand mi s-a aratat Ingerul de la botez si Ingerii de la Sfintele Moaste din apropiere.

- Aveati trei ani pe atunci …
- Exact, aveam trei ani.

- Si ce va spuneau prevestirile acestea?

- Imi spuneau sa tin legatura cu Sfantul si cu Ingerii. Sfantul ma indrumai ncontinuu, de la varsta de trei ani, imi spunea cum sa-mi traiesc viata.

- Si, deci, de la varsta de trei ani vi s-a aratat Ingerul ce v-a indrumat calea in viata. Spuneati ca va duceau parintii la Sfintele Manastiri, dar ce puteati totusi intelege la acea varsta din toate acestea ….

- Poate nu intelegeam dar pastra sufletul, simteam cele spuse de Inger si de Sfantul Grigorie …. 

- Deci Ingerul si Sfantul Grigorie va spuneam atunci, la trei ani, ca, practic,veti ajunge aici…
- Da. 

Mi-a aparut apoi Ingerul care mi-a spus: “Iata , ti s-a implinit dorinta! Am plecat apoi la Sfanta Manastire Hurez. Insa pe drum ma simteam din ce in ce mai rau si nu mai stiam de mine, si am fost internat in spitalul din Hurez, Mi-au dat medicii niste pastile, dar nimeni nu stia ce am. Spre seara am adormit si mi s-a aratat Sfatul Arhanghel Gavril, cu aripile albe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.