luni, 1 mai 2017

Magia lumanarilor de diferite culori


Magia lumanarilor de diferite culori, una dintre cele mai vechi practici oculte…
Focul a exercitat o atractie imensa asupra umanitatii, inca din epoca primitiva. El reprezinta simbol al schimbarii si purificarii ( prin arderea magica, materia se transforma, nu se distruge ), flacara lumanarilor fiind prezenta atat in Biserici cat si pe masa vrajitorilor.
 Cele mai vechi practici oculte cuprind un ritual in care se arde o lumanare de culoarea mistica a persoanei care solicita vraja; astfel dorintele sale pot fi „condensate”, implinite, pe masura ce lumanarea se consuma.
 Magia lumanarilor nu necesita pregatiri complicate; ai nevoie doar de sfesnice si, desigur, de lumanari. Inainte de toate trebuie alese lumanarile in culori care sa simbolizeze telurile dorite.
 De exemplu, o lumanare aurie are semnificatia unui castig financiar, iar o lumanare roz semnifica dragoste, romantism, insa nu exista o regula stricta. Poti aprinde, daca vrei, doua sau mai multe lumanari pentru dorinte diferite in acelasi timp. Sunt suficiente lumanarile normale, desi unii oameni prefera lumanarile cu forme speciale: cum ar fi o silueta umana pentru relatiile personale, o inima pentru probleme sentimentale si asa mai departe. Ritualul trebuie sa se desfasoare intr-un loc linistit si cat mai ferit de obiecte inflmabile. 
De asemenea, lumanarile nu trebuie sa arda fara supraveghere, si nu ar fi rau daca ai avea la indemana o galeata cu apa.

Dupa cum bine se stie, magia lumanarilor isi face cel mai bine efectul in timpul lunii pline. 

Desi nu este o regula, multe persoane care practica acest ritual fac mai intai baie pentru purificarea simbolica. Altii prefera sa arda tamaie pentru a produce o atmosfera deosebita.
 Apoi incearca sa-si elibereze spiritul de toate gandurile, pentru a se putea concentra in totalitate asupra telului propus. Cand lumanarea arde, trebuie repetat de cateva ori (mai exact de cinci ori) un anumit descantec. Apoi ritualul se incheie si lumanarile se sting.



In continuare iti prezint semnificatia culorilor lumanarilor:

Rosu - pentru putere de viata, pasiune si creativitate ( descantecul este: „Putere a vietii! Putere a pasiunii! Inalta-te in mine!” )
Portocaliu - pentru puterea de a izbandi si pentru statornicie ( „Imi folosesc puterea pentru a depasi obstacolele! Imi folosesc puterea pentru a-mi satisface nevoile!” )
Galben - pentru fericire, succes si respect de sine ( „Fericire si succes, veniti la mine, caci va voi fi recunoscator(oare)!” )
Verde - pentru sanatate si dragoste ( „Sanatate si dragoste, umpleti-ma pe mine si mediul din jurul meu!” )
Albastru - pentru pace interioara si prietenie ( „Vino, liniste pasnica! Doresc sa domnesti cu armonie in mine si in jurul meu!” )
Indigo - pentru relaxare adanca si somn profund, odihnitor ( „Oboseala, pleaca de langa mine! Relaxare, strabate-ma!” )
Purpuriu - pentru taria interioara si maretie spirituala ( „Putere divina, vino in mine, da-mi binecuvantarea ta si condu-ma pe drumul destinul meu!” )
Auriu - pentru bogatie si generozitate ( „Bani, bogatie si belsug, indreptati-va spre mine, pentru ca eu sa fiu mai bogat(a) si sa pot fi genero(a)s(a) fata de cei din jurul meu!” )
Argintiu - pentru intuitie si visuri (” Judecata, visuri si intuitie, umpleti-ma si dati-mi intelepciune interioara si autocunoastere!” )
Alb - pentru purificare, protectie si deplinatate (” Sunt purificat, sunt protejat. Sunt o singura fiinta cu lumina alba, stralucitoare a deplinatatii divine!” )
Negru - pentru schimbare, eliberare si innoire ( „Putere a schimbarii, te simt in mine! Elibereaza-ma de lanturile obisnuintei malefice!” )
Maron - pentru siguranta si bunatate (” Imi gasesc din ce in ce mai mult centrul si ma simt in siguranta!” )
Roz - pentru romantism si dragoste 
(„ Putere a inimii, invadeaza-ma! Vindeca toate ranile trecutului din inima mea si condu-ma spre viitor!” )
Curcubeu - pentru armonie si echilibru ( „Armonie!Armonie! Armonie! Lasa-ma sa-mi gasesc echilibrul intre mine si mediul vietii mele!” )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.