joi, 25 iunie 2015

Granita dintre egoism si altruism



Traim timpurile moderne ale egoismului, dar acesta este din cele mai vechi timpuri, nu este o noutate. Insa acum este la moda mai mult decat oricand...toti cauta sa le fie bine, restul nu mai conteaza. Asa cum am mai spus intr-un alt articol al meu, nu stiu cati dintre cei care au cerut ajutorul parintelui Arsenie Boca pe cand traia, l-au intrebat pe parinte, cum se simte, daca este sanatos....Va spun eu niciunul, toti aveau asa mari probleme incat uitau ca parintele este un om care are nevoie sa fie intrebat daca este bine.


Acum cativa ani, am intrat pe o pagina a femeilor in special, acolo era o fata care suferise in urma unui incendiu in care isi pierduse fratele si ea ramasese mutilata. Avea nevoie de o operatie pentru sanatate, dar nu avea bani din cauza situatiei in care se afla. Am dat anunturi peste tot in strainatate si romanii din diaspora, au raspuns pozitiv. Culmea era ca aceasta fata, ajutase multa lume, insa cand ii venise randul, nimeni nu a dorit sa dea bani, multe persoane acuzand-o ca pozele ei sunt trucate pentru a stoarce bani. Ea suferea din cauza rautatii oamenilor, mai mult decat din propria boala. 



Pentru mine vorbesc faptele, nu vorbele, oamenii au ajuns egoisti si au uitat ca altruismul ii ajuta sa vada viata in culori frumoase. 
In momentul in care incepeti sa ma judecati pe mine, ganditi-va cand ati fost ultima oara altruisti si pe urma aveti orice drept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.