vineri, 19 iunie 2015

Rugaciunea ingerului HAMIED pentru miracole



Hamied este un înger stralucitor, de culoare alba.

Hamied este mesagerul "Luminii lui Hristos" 
El veghează asupra noastră, pentru oportunităti de a crea un miracol în viata noastră. 
Misiunea sa este de a ne dovedi miracolele divinitatii.

Afirmatia lui Hamied: 
Eu sunt pregătit să primeasc miracole în viata mea acum. 
(Spun aceasta afirmatie de 10 ori si apoi spun rugaciunea simpla care urmează)

RUGACIUNEA LUI HAMIED: 

"Îngerul Miracolelor, sunt gata să primesc interventia Divină prin deschiderea la minunile pe care le vei face pentru mine. Ma simt descurajat, chiar dacă în inima mea stiu că miracolele se pot întâmpla si vor avea loc în viata mea. 

Doresc sa primesc"Lumina lui Hristos" si am nevoie de tine chiar acum să mă ajuti până la finalizarea scopului meu. 

Te rog sa am sansa de a primi o minune de la Dumnezeu. Sunt recunoscător pentru ceea ce primesc.Multumesc."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.