sâmbătă, 20 iunie 2015

Ingerii banilor, norocului si minunilor




Îngerii abundentei si prosperitatii

Următorii ingeri si arhangheli au plăcerea de a va ajuta sa aduceti mai multe prosperitate si abundentă în viata ta. Ei iti vor face cadou binecuvântări neasteptate.


Arhanghelul Raziel pentru abundenta si prosperitate

Numele Arhanghelului Raziel înseamnă "secretul lui Dumnezeu." 

El stie toate misterele universului.Cand cereti ajutorul lui, el va folosi magia sa divină pentru a vă ajuta să aveti abundenta si prosperitatea pe care o cautati.

Rugăciunea Arhanghelului Raziel

"Arhanghelul Raziel, care ai întelepciunea si darurile Universului, vei sti exact cum să mă ajuti să se îndeplinească dorintele mele, pentru cresterea abundentei si prosperitatii.

Daruieste-mi miracole in viata mea de zi cu zi.Multumesc."


Gadiel alunga negativitatea si va arata calea cea buna

Numele Gadiel înseamnă "Dumnezeu este averea mea." El este cunoscut ca unul dintre cei mai sfinti îngeri si numele lui are o mare putere. Pentru a spori această putere, spune numele lui în mod repetat, atunci când ai nevoie de el. Gadiel vă va arăta calea cea mai buna în viata ta, pentru a avea parte de abundenta. 

Rugăciunea lui Gadiel

"Gadiel, Gadiel, Gadiel, te rog să mă ajuti acum. Elibereaza-mă de orice blocaje constiente sau inconstiente pentru abundenta si prosperitate. Stiu ca merit sa am parte in viata mea de abundenta si prosperitate. Multumesc."



Barakiel aduce noroc

Barakiel este un înger vechi si el este conducătorul din ordinul Serafimilor. Numele lui înseamnă "binecuvântarea lui Dumnezeu." El este îngerul norocului si el vă va ajuta cu deschiderea inimii tale astfel încât să puteti primi darurile abundentei.

Rugăciunea lui Barakiel

"Barakiel, deschide inima mea, ca sa pot primi binecuvântările si norocul care mă asteaptă. Acum si aici invit aceste daruri de abundentă în viata mea. Ajută-mă să gandesc pozitiv, incat sa fiu un magnet de atractie pentru noroc si prosperitate.Multumesc."

Gamaliel ofera cadouri si minuni

Numele Gamaliel înseamnă "recompensa lui Dumnezeu." El este cunoscut ca unul dintre îngerii cei mai generosi si este mentionat ca un cadou plin de har. El este un înger foarte puternic si vă va ajuta să realizati raiul pe pământ. Veti avea cadouri neasteptate si minuni de la Gamaliel. El este aici pentru a vă servi si a vă ajuta să creati mai multi bani, bucurie si fericire.




Rugăciunea lui Gamaliel

"Gamaliel, esti un cadou plin de har si te chem chiar acum. Eu iti cer ajutorul pentru indeplinirea următoarelor dorinte (rostiti dorintele dumneavoastră). Stiu că ai puterea de a face minuni si cred în miracole. Sunt deschis pentru a primi cadouri neasteptate în viata mea. Iti multumesc, Gamaliel, pentru bunatatea ta."

Pathiel, ingerul deschizator de drumuri

Numele Pathiel înseamnă "deschizător".Chemati-l, dacă doriti să se deschida portile pentru abundenta si prosperitate. 

Rugăciunea lui Pathiel

"Pathiel, iti voi face cunoscut lista mea de dorinte, stiu că ai puterea de a aduce abundenta si prosperitatea.
Te rog, sa ma ajuti eliberand drumurile pentru a fi mai usor în viata mea. Am încredere în tine si stiu ca vei asculta rugăciunile mele.Iti multumesc."


2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.