sâmbătă, 2 ianuarie 2016

Conectarea cu Maestrul Serapis Bey

Rugaciune pentru setarea unor ganduri pozitive

Ingeri minunati, va multumesc pentru binele care se indreapta astazi catre mine din toate directiile. Cu ajutorul vostru, imi voi indeplini toate dorintele. Magia si miracolele ma vor insoti astazi oriunde m-as duce. Sunt scanteia divina, sunt putere, sunt creatorul propriei mele vieti! Sunt recunoscator/oare.
Asa sa fie si asa este!





MESAJ DE LA SERAPIS BEY

"Puterea de manifestare este in tine. Este ca o samanta care asteapta sa incolteasca, insa e necesar ca actiunile tale sa le hranesti cu perseverenta, disciplina, iubire, recunostinta si putere divina. Abia atunci poti aduce in manifestare acea abundenta spirituala care se raspandeste in toate planurile vietii tale. Tinteste spre cea mai buna varianta a ta, indrazneste si fa ceea ce sufletul tau iti cere. Imagineaza-ti cum te imbraci in ALB si tot ceea ce este murdar, tot ceea ce te impiedica se curata acum. Adu mai multa iubire, vindecare, bucurie in viata ta si vei atinge mii de suflete. Roaga-te acum sa aduc in viata ta ceea ce iti lipseste, insa cere mai ales disciplina si perseverenta. Se poate."

Asa sa fie si asa este.




Conectarea cu Maestrul Serapis Bey

,,Maestre Serapis Bey, eu (spuneti-va numele) te vizitez cu aceasta minunata ocazie a alinierii energiilor noastre planetare ca sa te rog sa imi oferi darurile si binecuvantarile tale. Te rog sa imi oferi stapanirea de sine, puterea de decizie corecta, disciplina, perseverenta si discernamantul fata de orice si de oricine de pe acest Pamant, Pamant care imi este casa si mama. Ofera-mi, te rog, creativitate si succes, ofera-mi capacitatea sa zambesc, sa rad si sa ma bucur, ofera-mi orice dar pe care consideri ca il merit si binecuvanteaza-ma cu energia ta”.

Asteptati cateva clipe in receptivitate maxima pentru a simti cum primiti toate darurile si binecuvantarile Maestrului Serapis Bey.

Multumiti-i apoi din inima maestrului.

Rugaciune catre Arhanghelul Raziel

Arhanghele Raziel, magicianule divin, multumesc ca imi deschizi mintea si inima catre cunoasterea spirituala. Ma simt conectat/a cu intelepciunea divina. Stiu si inteleg legile universale, astfel incat pot sa-mi creez viata pe care o merit. Multumesc ca-mi binecuvantezi aura cu energia ta, care ma ajuta sa ma descopar si sa ma iubesc asa cum sunt. Multumesc ca-mi amintesti de rostul si de misiunea mea spirituala. E atat de bine sa calatoresti prin viata folosind cunoasterea!
Asa sa fie si asa este!

Rugaciune catre Arhanghelul Ariel

Arhanghele Ariel, iti multumesc ca ma invalui in lumina ta aurie. Ma bucur de taria si rezistenta ta. Ma simt bine si in siguranta stiind ca esti cu mine acum. Multumesc pentru ca mi-ai dezlantuit curajul si m-ai ajutat sa vad limpede ca: sunt perfect, sunt puternic, sunt plin de iubire, sunt armonios, sunt fericit. Nimeni altcineva nu poate decide pentru mine, eu sunt creatorul propriei mele vieti. Iti sunt recunoscator/oare.
Asa sa fie si asa este!


Rugaciune pentru binele planetei

“Dragi Ingeri ai lui Dumnezeu, vindecatori si plini de gratie, va multumesc ca inconjurati planeta noastra cu lumina voastra. Multumesc ca ii sustineti pe toti cei aflati in nevoie si create un val de armonie si vindecare in toate locurile in care puteti. Las totul in seama voastra, stiind ca veti face tot ce puteti pentru binele suprem al lumii.”
Asa sa fie si asa este!

Rugaciune catre Arhanghelul Sandalfon

Arhanghele Sandalfon, Inger al Pamantului, primesc lumina ta binefacatoare in viata mea! Multumesc ca ma calauzesti sa inteleg semnele prezentei cerurilor si transmit rugaciunile mele catre ceruri. Multumesc ca ma ajuti sa-mi dechid inima fata de fericire, bucurie si binecuvantare. Mi-ai adus noi oportunitati si-mi oferi optimism. Hraneste-ma cu incredere sa pot valorifica aceste schimbari. Arhanghele Sandalfon, ma las in seama fortei tale! Maestre al cantecului, trimite catre mine suntele care-mi inalta spiritul si constiinta. Stiu ca muzica ta e vindecatoare. Iti sunt recunoscator!
Asa sa fie si asa este


Rugaciune catre Arhanghelul Zadkiel

Multumesc, ingerilor, pentru ca sunt atat de puternic incat nimic nu-mi poate tulbura pacea interioara. Multumesc pentru energia vindecarii, prosperitatii si iubirii. Sunt capabil/a sa vad aspectul pozitiv al tuturor lucrurilor si sunt gata sa impartasesc semenilor mei din cunoasterea mea. Ajutati-ma, ingeri, ajuta-ma, Arhanghele Zadkiel, sa devin o sursa de inspiratie pentru intreaga planeta. Schimbarea mea in bine sa devina schimbarea tuturor. Sunt lumina, sunt cunoastere, sunt intelepciune, sunt iubire! Multumesc!
Asa sa fie si asa este!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.