marți, 26 ianuarie 2016

O alegere inteleapta



Fiecare situatie este o sansa ca eu sa vad lucrurile in mod diferit si sa-mi asum responsabilitate si sa folosesc acel eveniment sau proces, pentru a-mi inalta energiile.
Viata ne incearca, in mod continuu, cu tot felul de forte din jurul nostru, dar noi detinem controlul spatiului nostru interior.
Ce iau din acest eveniment? Care sunt partile pozitive pe care sa le iau din el? Cum sa las gunoiul pe dinafara?
Cum imi asum responsabilitatea pentru propria-mi calatorie? In fiecare eveniment, se afla o oportunitate.
Sunteti inconjurati de barfe, zilnic.
Sunteti inconjurati de oameni cu ganduri negative si cu energii negative in fiecare zi.
Sunteti inconjurati de provocari care incearca sa va duca in energii mai joase.
Sunteti provocati de gelozie, mandrie, auto-indreptatire.
Cum le faceti fata? Si ce bagaj duceti dupa aceea? Sau ce impresie puternica de stapanire duceti cu voi dupa aceea, care sa va sprijine in calatorie?
Lumea este asa cum o vedem.
Lumea este in constiinta noastra.
Cum interpretam noi lumea si cum o consideram, depinde de noi. Ducem toate acele trairi cu noi. Dorim sa caram bagaje, sau dorim sa caram impresii care sa ne sustina?
Puteti sa intarziati in calatorie, sau puteti sa accelerati calatoria. Alegerea este a voastra. Eu am facut alegerea si sunt extrem de fericit.
Alegeti cu intelepciune! Fiti stapanul, nu sclavul sau servitorul. Viata servitorului sau a sclavului este o viata plina de amaraciune. Viata stapanului este o viata de libertate.
Maestrul Sri Vasudeva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.