sâmbătă, 2 ianuarie 2016

Rugaciune pentru ingeri ai pasiunii spirituale



Rugaciune pentru pasiune si indeplinirea dorintelor

Multumesc, ingeri ai pasiunii spirituale, pentru ca imi binecuvantati viata cu lumina voastra in timp ce-mi focalizez energia asupra binecuvantarilor din viata mea care imi satisfac orice nevoie. Sunt o fiinta spirituala, care-si creeaza si recreeaza viata cu pasiune in fiecare zi. Am inteles datorita voua, ingeri prea iubiti, ca Universul are mijloace nelimitate de a-mi indeplini visele, de aceea ma concentrez asupra dorintelor mele si las lumina voastra si energia lui Dumnezeu sa ma ajute sa le materializez.
Asa sa fie si asa este!


Rugaciune catre Arhanghelii Mihail si Gabriel

Doamne Dumnezeule, Arhanghele Mihail , Arhanghele Gabriel si prea iubitii mei ingeri, va multumesc ca ati patruns in energia mea si m-ati ajutat sa actionez cu bunatate. Bunatatea a devenit starea mea naturala de spirit prin gandurile, prin cuvintele, prin actiunile mele si toate au puterea sa imi recreeze viata. Pacea, bunatatea, fericirea nu pot fi instaurate pe Pamant decat atunci cand incepem sa le simtim in noi insine. Va sunt recunoscator/oare ca am inteles asta. Asa cum voi mi-ati oferit iubirea si cunoasterea voasta, asa eu voi oferi celor din jurul meu: zambete, cuvinte blande, ajutor neconditionat. Stiu ca de cate ori oferi o bucurie cuiva, atrag aceeasi stare de bucurie catre mine. Sunt recunostinta si bucurie!
Asa sa fie si asa este!



Mikael - Mihail înseamnă "cine este ca Dumnezeu". 
El este un înger al Judecăţii de Apoi. Este considerat cantaritorul sufletelor, care ajută Dreptului Judecător să decidă cum îşi vor petrece oamenii eternitatea: în Rai sau în Iad. Este adesea descris îmbrăcat cu armură şi înarmat cu sabie de foc, fiind cunoscut că omorâtorul balaurului. La ordinul lui Dumnezeu, el l-a învins pe Satana cel căzut. Indiferent de credinţă care vorbeşte despre el, sfântul arhanghel Mihail este creditat că fiind capetenia oştilor îngereşti. Unii îl consideră ca aparţinând serafimilor. 
După alte surse, are şi alte attribute în ierarhia cerească de lumina: conducător al Arhanghelilor, lider al Virtuţilor şi şef al Domniilor, cu rol protector Israelului. 
Unii îl consideră pe Mihail că fiind îngerul de la rugul aprins prin care Dumnezeu a vorbit lui Moise şi, de asemenea, apare în cartea lui Daniel, unde Dumnezeu îl numeşte că fiind cel mai mare dintre îngeri. Deşi şi alţi îngeri au fost însărcinaţi cu titlul de Înger al Morţii, adesea tot lui Mihail îi este atribuită această sarcina, tocmai pentru faptul că el va fi cel care va cântări sufletele în ziua Judecăţii, după lupta finală dată cu forţele răului. Este menţionat că un înger de distrugere şi de răzbunare în numele lui Dumnezeu, dar şi ca un protector. De pildă, este îngerul care l-a înfruntat pe Satana care pretindea trupul lui Moise, după moartea patriarhului. Poate fi considerat a fi primul printre îngeri, Mihail este Arhanghelul protecţiei. El guvernează carierele, curajul, acumulările, ambiţiile, motivaţia. Chemaţi-l jos pe Mihail pentru a va motiva şi împuternici în munca voastră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.