joi, 7 aprilie 2016

Cum să atragem către noi soţul sau soţia ideală




Dacă sunteţi femeie şi doriţi să vă apropiaţi de un bărbat, dar nu 
l-aţi găsit încă, sugeraţi subconştientului calităţile pe care doriţi să le aibă el. 
Iată o tehnică deosebit de utilă: seara,aşezaţi-vă în fotoliul cel mai comod, închideţi ochii şi relaxaţi-vă, urmăriţi să creaţi o stare
de pace profundă şi de receptivitate. 

Adresaţi-vă apoi subconştientului, spunîndu-i: “Prin gîndurile mele atrag către mine un om onest, sincer, loial, iubitor, fidel, cu sufletul fericit şi liniştit. Aceste calităţi penetrează acum în subconştient; prin meditaţii asupra lor, vor prinde viaţă şi se vor manifesta atunci cînd voi fi pregătită. Mă bazez pe acea lege care face să am exact ceea ce mentalizez cu forţă. Doresc să dăruiesc fericire şi armonie unui om. Îi voi respecta şi iubi idealurile, iar el va face la fel în ceea ce mă priveşte. Nu voi căuta să-l transform într-un mod absurd, pentru a-mi satisface vreo dorinţă egoistă, iar el va respecta, la rîndul lui, personalitatea şi dorinţele mele. Mereu ne va uni dragostea,înţelegerea şi toleranţa.”


Perseverînd în această tehnică extrem de simplă, veţi trăi bucuria de a descoperi că există un astfel de bărbat pe care să-l cunoaşteţi şi cu care să vă căsătoriţi. Înţelepciunea tăcută şi nebănuită a subconştientului vă deschide un drum pe care veţi fi purtată de curenţii irezistibili creaţi prin mentalizarea voastră benefică. Pentru ca această experienţă să devină o reuşită, aspiraţi permanent să dăruiţi iubire, devotament, înţelegere şi tot ce e mai bun în dumneavoastră, către cei din jur.




Sugestia mea era următoarea:

<<Ştiu că şi el mă aşteaptă, aşa cum îl aştept eu. Sunt sinceră în dorinţa mea,doresc să iubesc şi să mă dăruiesc din inima. Simt în mine multe comori pe care i le pot oferi şi pe care el le va primi cu bucurie. Amîndoi vom fi plini de bunăvoinţă şi de optimism,pentru a forma un cuplu reuşit. Sunt sigură că subconştientul va găsi acest om minunat şi va face să ne întîlnim, astfel încît să ne recunoaştem imediat>>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.